BENEFIT KARTA

Na benefit kartu platí tyto slevy:

  • ČD Restaurant 10 % 
  • Momento 5 % na doplňkový sortiment 
  • Bistro 5 % 
  • Pappata 5 % 
  • Snack & Grill 5 % 
  • Hotel Abito 1.4.2018 - 31.10.2018 650 Kč (jednolůžkový pokoj/noc)
  • 900 Kč (dvojlůžkový pokoj/noc) 
  • BurgerKing 10 % seznam restaurací 
  • PONT Market 5 % 
  • Minit 5 % 
  • BioPoint 5 %

Všeobecné podmínky a pravidla slevové "ZÁKAZNICKÉ KARTY" JLV, a.s.

1) Všeobecné podmínky se vztahují na používání všech " ZÁKAZNICKÝCH KARET" vydaných výhradně společností JLV, a.s.

2) Každá slevová "ZÁKAZNICKÁ KARTA" má svůj unikátní EAN kód, pod kterým je u JLV, a.s. registrována a vedena.

3) Slevová "ZÁKAZNICKÁ KARTA" je majetkem společnosti JLV, a.s.

4) Slevová "ZÁKAZNICKÁ KARTA" je nepřenosná.

5) Slevová "ZÁKAZNICKÁ KARTA" není kreditní ani platební kartou.

6) Ztrátu slevové "ZÁKAZNICKÉ KARTY" je nutné ihned nahlásit společnosti JLV, a.s.

7) Případné reklamace a jiné dotazy, prosím, zasílejte na e-mail karty@jlv.cz.

8) Držitel slevové "ZÁKAZNICKÉ KARTY" má možnost uplatňovat výhody a slevy, které naleznete na stránkách www.jlv.cz/karty.

9) K uplatnění slevy je nutné předat kartu obsluze před platbou Vašeho účtu. Pozdější uplatnění slevy již není možné.

10) Výhody slevové "ZÁKAZNICKÉ KARTY" nemusí být k dispozici v určité dny během roku (např. na Štědrý den nebo o Silvestru) a nevztahují se na některý sortiment, např. tabákové výrobky, speciální nabídky jídel, nápojů a suvenýry.

11) Slevy lze uplatnit pouze v případě, že se nejedná o společenství více osob. Slevová "ZÁKAZNICKÁ KARTA" je určena pouze pro nákup jednou osobou.

12) Slevu nelze uplatnit v případě platby dárkovým certifikátem či stravenkami.

13) Slevy jsou poskytovány z celkových cen včetně DPH.

14) Společnost JLV, a.s. si vyhrazuje právo zasílat informační newslettery držitelům slevové "ZÁKAZNICKÉ KARTY". Zrušení zasílání newsletterů bude automaticky vést k okamžitému zrušení všech benefitů a výhod na kartě.

15) JLV, a.s. si vyhrazuje právo změnit nebo upravit výhody a jakékoliv podmínky bez předchozího upozornění.

16) Pro vydání "ZÁKAZNICKÉ KARTY" je nutné složit vratnou zálohu ve výši 100,-Kč a vyplnit registrační formulář. Náležitosti registračního formuláře jsou: jméno, příjmení, tel. kontakt a zaměstnavatel.

17) Registrační formuláře budou k dispozici u vedoucí provozovny. Vyplněné registrační formuláře budou následující den doručeny na centrálu (Chodovská). Dle údajů ve formuláři budou do 10tipracovních dnů vytvořeny "ZÁKAZNICKÉ KARTY" pro zvýhodněné nákupy. Následně pak budou hotové "ZÁKAZNICKÉ KARTY" společně s registračním formulářem vráceny na provozovnu a mohou být předány zákazníkovy. Registrační formuláře budou archivovány na provozovně pro případ ztráty "ZÁKAZNICKÉ KARTY".

18) V případě ztráty "ZÁKAZNICKÉ KARTY" je nutné co nejdříve informovat vedoucí provozovny, ve kterém se zákazník registroval, aby bylo možné dohledat jeho registrační formulář. Po zaplacení nové zálohy ve výši 100,-Kč bude zákazníkovi vystavena nová "ZÁKAZNICKÁ KARTA" do 10ti pracovních dnů.

19) Nabíjení finanční hotovosti na kartu probíhá na pokladnách provozovny. Pro úspěšné doplnění peněz na "ZÁKAZNICKOU KARTU" je nutné na pokladně předložit "ZÁKAZNICKOU KARTU" a složit finanční hotovost, případně použít gastro stravenky. Převod peněz nelze provést z kreditní karty. Finanční limit není omezen.

20) Zrušení "ZÁKAZNICKÉ KARTY": zákazník si vybere zbylou částku na "ZÁKAZNICKÉ KARTĚ" a odevzdá ji vedoucí provozovny, která mu z provozní pokladny vrátí zálohu ve výši 100,- v případě, že je kartička nepoškozená. Vedoucí následovně kartičku pošle na centrálu k vyřazení a scartuje členskou kartu. Z centrály po obdržení vyřazené kartičky bude zaslána záloha ve výši 100,-Kč zpět do pokladny provozovny.